En toch weer een nieuwe uitdaging! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu En toch weer een nieuwe uitdaging! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

En toch weer een nieuwe uitdaging!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

15 Juli 2011 | Nederland, Delft

het is een lekkere zonnige dag in april(wat denk ik de nieuwe zomer genoemt mag worden) en ik ben gemotiveerd en druk bezig me businessplan aan het schrijven voor het nieuwe idea wat ik had en wilde introduceren op de nederlandse markt. En toen begon het, er gingen een hoop dingen door me hoofd en 1 die er wel heel erg uitkwam was dat als ik een bedrijf wilde starte in zeker 2 tot 3 jaar hier moest blijven om het echt op te gaan zetten en er wat van te maken. En opeens begon ik onwijs te zweten en gingen er zoveel dingen door me heen. Dat gevoel van hier blijven was op dat moment niet echt iets waar ik me lekker bij voelde. Ik dacht dat is gewoon een gedachte die opkwam, zo ik probeerde geconcentreerd door te gaan maar opeens was ik alle inspiratie kwijt die ik nodig had voor de Business en NL.
Zo om kort te zijn dat was het einde van het plan om in Nederland te verblijven voor een langere tijd!
Ik ben 3 weken eerder thuis gekomen van het reizen omdat ik zo gemotiveerd was en dat kan dan zo opeens omslaan had ik echt nooit gedacht. Maar een van de dingen die ik heb geleerd door het reizen is om vanuit me eigen gevoel gaan handelen, en zo had dit me iets te vertellen. Toen ben ik naar me vergaderkamer gegaan(lees de badkuip) om eens een goed gesprek met mezelf aan te gaan. En een uur later had i khet antwoord ik ga geen bedrijf starten en waarschijnlijk ook weer Nederland uit. nu is de vraag wat gaat ie nu weer doen.
Zoals de meeste al wisten had ik een braziliaanse vriendin (Renata) dat uitging omdat we bijde de andere kant van de wereld opgingen maar ik voelde toch wel veel voor haar. Zo we hebben toch besloten om weer bij elkaar te gaan en al snel zou ze met het cruise schip in de haven van rotterdam aankomen en toen heb ik haar met een grote smoes van het schip afgekregen en zou ze dus niet terug gaan en was ze dus opeens hier in Nederland. dat was 9 mei zo all weer laaaaaang geleden. Toen was de vraag wat we gaan doen. En ik ben erachter gekomen dat een internationale relatie leuker klinkt dan het soms in werkelijkheid is. er zijn teveel regels op deze wereld.
Maar uiteindelijk besloten om voor mij terug te gaan naar Australia om daar voor ongeveer 1 jaar of iets langer heen te gaan. En dat was een hoop geregel maar uiteindelijk 12 july te horen gekregen dat Renata haar visum zou krijgen en diezelfde dag meteen alle vliegtickets geboekt en nu dus lekker aan het klaarmaken om weer weg te gaan. En ik dacht naar al 9 maanden niet gewerkt te hebben is het nog wel even tijd voor de laatste vakantie zo voordat we in Sydney aan gaan komen gaan we nog even lekker 20 dagen rondreizen in Thailand. :) Wat een leven he.
En ik zal daar zeker snel werk gaan zoeken want ik wil echt heeeeeeeeeeeeeel graag weer wat gaan doen want geloof me 10 maanden is echt lang om niet te werken. En we zullen dus gaan wonen in Sydney en renata zal gaan studeren(wat is verplicht voor haar om een visum te krijgen) en daarnaast ook nog werken. We zullen de hele tijd in Sydney blijven wonen en denk tussendoor nog wel een paar trips maken naar andere gebieden in dit grote land. Zo ik kijk daar erg naar uit. :)

En ik moet zeggen nadat renata hier meer dan 2 maanden is geweest (waar ik me ouders echt onwijs voor wil bedanken, ik weet al hoe het is om mij in huis te hebben, maar nu krijg je er ook nog eens een braziliaan bij die alleen engels spreek. En mam ik wil nog een keer zeggen dat ik heel erg trots op je ben dat je zoveel beter engels bent gaan praten en het gewoon maar doet. Echt onwijs top. En natuurlijk wil ik jullie op deze manier nog een keer erg bedanken voor de gastvrijheid en alles wat jullie voor ons gedaan hebben. Jullie zijn echt top en jullie betekenen heel veel voor me!

Maar ik kan jullie vertellen nederland is heel erg mooi, en je gaat echt anders naar dingen kijken als je het bezoekt met een tourist. echt te grappig opeens gaan je veel meer dingen opvallen. Zo ik zou zeggen ga eens met een tourist opstap.

Zo wij zullen 19 july vertrekken naar Thailand en daar voor 20 dagen rondreizen en dan komen we op 8 augustus aan in Sydney en dan gaat het echte leven weer beginnen.

Natuurlijk zal ik daar ook een phone nummer krijgen en die zal ik jullie zeker laten weten. en hoop natuurlijk wel een beetje te blijven horen hoe iedereen zich blijft ontwikkelen want ik zie wel dat dat nu heel snel gaat. elke keer als ik terug kom zijn er weer meer baby's en ga zo maar door.

Maar alvast wil ik iedereen een hele goede en zonnige zomer toewensen, en al de andere goede dingen die het leven te bieden heeft.

Take care and lots of love from this side.

  • 15 Juli 2011 - 05:37

    Renee:

    Onwijs veel plezier jullie twee. Ik kijk nu al uit naar al jullie belevenissen! Geniet ook een beetje voor mij :) Dikke kus x

  • 15 Juli 2011 - 11:28

    Angelique:

    het gaat jullie goed! heel veel plezier samen, liefde en "gezelligheid". het was fijn je weer gezien en gesproken te hebben. xxx

  • 15 Juli 2011 - 12:09

    Wil Vd Berg:

    Hoi Bart.

    Geweldig wat je nu weer allemaal gaat doen. Ik vind het fantastisch hoe jij je leven inricht.
    ( in ben weer een beetje jaloers)
    Ik wens jou samen met Renata een hele fijne vakantie toe, en heel veel succes in Australie.
    Ik blijf jullie belevenissen met veel plezier volgen.

    Groetjes
    Wil

  • 19 Juli 2011 - 09:11

    Wen:

    Neeeeee....lees nu pas je bericht! En...probeer je nog even te bellen...maar je neemt niet op :-(.....snik!
    Dus dan maar bij deze; Lieve Bart en Renata, ik wens jullie het allerbeste toe en veel geluk samen. Enorm goede keuze om als levensgenieters voor Syd te kiezen. Oz is vrij en spititueel. Jammer dat ik geen tijd heb gevonden om jullie nog even uit te zwaaien. En nu zul je denken, er is altijd tijd vrij te maken. Klopt! Maar in dit geval ben ik nu wel weer verrast dat de koffer alweer zo snel gepakt is terwijl ik momenteel druk bezig ben met me appartement. 2Weken terug de sleutel gekregen, en dus volop aan de bak. We hopen er over 2 weken te kunnen intrekken. En dan 2 weken daarop ga ik beginnen met mijn nieuwe functie binnen Rijnland. Jep! Heb een promotie en ga starten als gebiedsbeheerder. Een enorm leuke en zeer vrije functie. Ik ben heel erg blij met die baan.
    Anyway....zeer veel geluk, gezondheid en liefde toegewenst. Laat me weten als je weet in NL bent. En dan spreken we WEL af.

    Hele dikke knuffels vanuit het O-zo-mooie Nederland. Wen

Verslag uit: Nederland, Delft

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 922
Totaal aantal bezoekers 42354

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: