Bart is still alive in Alaska! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Bart is still alive in Alaska! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Bart is still alive in Alaska!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

18 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Iedereen,

Ik zal me even voorstellen ik ben Bart haha Sorry dat het zo lang geleden is dat ik weer wat schrijf.
Maar er is zoveel te doen hier. Maar nu dacht ik doe eens gek en laat ze eens weten wat ik allemaal doe en hoe het hier gaat. Dus maak je borst maar nat hoor. Haha
Maar eerst wil ik weten hoe is het met jullie dan van veel of jullie heb ik nog niks gehoord dus dat zal wel betekenen dat alles goed gaat en jullie veel van het mooie weer aan het genieten zijn :)
En al op vakantie geweest of goede plannen gemaakt om te gaan laat me horen wat de plannen zijn he zodat ik een beetje mee kan leven is altijd leuk he. So let me know how you are doing?

En dan hier ja ik ben nu in Alaska en het is cool hier. Heb nu al 2 trips gemaakt hier en nog 8 te gaan weer verschilt erg hier soms warm maar meestal koud. En super mooi hier de natuur is nog in oorspronkelijke staat veel bergen vol met sneeuw. En overal eilanden en super veel en hoge bomen.
De wildlife is ook cool elke dag je ziet een couple of walvissen en dan verschillende soorten met de grote vinnen boven het wat er uitkomen. Orka gezien en ander wildlife zo dat is cool. En dan respect je wel dat je op schip kan werken en dat allemaal kan zien. Vorige week door de sneeuw gelopen. En we gaan ook naar glasier en op de weg daarheen drijven allemaal ijsblokken die van de glasier afkomen en die beuken dan in het schip maar is super cool gezicht. Dus ben echt blij dat ik dit allemaal te zien krijg. Morgen ga ik op trip en ga ik in een 4x4 door de natuur rondcrossen hier en dan de langste zipline van de wereld doen wat gaat over 80km een uur. Dus dat zal super cool zijn en laat jullie devenly weten hoe het was. Ik stuur dit mailtje nou vanuit een pub waar we altijd heen gaan als we hier zijn we blijven tot 10 uur vanavond in port dus dat betekend dat we lekker kunnen drinken en feesten. Relax. Ik ben ook door het pannama kanaal heen gegaan wat ook een coole ervaring is. Door al grote sluizen en dan vaar je tussen het regenwoud. Super mooi en we zijn toch naar 2 ports in mexico geweest, wat was leuk om te zien. Dus heb al best veel gezien in de 2,5 halve maand dat ik hier aan boord ben.

Het werk is nog steeds cool begin het steeds meer onder de knie te krijgen. Geef nu 6 seminars per week is erg leuk om mensen te inspireren en ze dan te motiveren om aan een detox programma te gaan. Tips beginnen nu ook binnen te komen met die amerikanen laatste cruise had ik 1600 dollar verdiend is toch niet slecht in 10 dagen. Maar dat verschilt wel elke cruise hoor maar ga het proberen op te houden zou lekker zijn. Heb nieuwe collega in de fitness nu van australie is relaxte gast. En train nog steeds veel dus zie me lichaam goed groeien.
Nog paar dingen over het schipleven. Als je diaree hebt of overgeeft dan wordt je hier in een kamer geplaatst voor 2 dagen of beter te worden. Daar kan je dus niet uit en je mag niemand zien dit is om niemand te infecteren wat erg snel gaat op een schip. En de mensen roeleren erg snel hier elke week er gaan mensen weg en komen mensen bij. Raak je aan gewent, maar soms jammer want dan heb je coole mensen en gaan ze weg maar dat is schiplife he. En er gebeuren veel dingen laatst had iemand ze nek gebroken en moest iemand midden op zee met een helikopter worden afgevoerd heel de fitness werd afgesloten want de helikopter moest hem hier boven oppikken. Verder gebeuren er veel dingen maar weet niet wat ik allemaal moet vertellen dus laat het hier maar bij. Ik zal proberen wat meer kleine dingen te schrijven als ik wat leuks heb meegemaakt. Ik probeer opnieuw foto’s erbij te doen maar is erg lastig en internet is slow hier. Dus duurt lang voor het uploaden.

Nou geniet van de zomer maak er een mooie tijd van geniet lekker van de zon daar.
En drink een paar drankjes voor mij.

De groeten vanuit Alaska.

  • 18 Juni 2009 - 07:02

    Angelique:

    hee bart. Vorige week in je nieuwe huis geweest en nog even op je bed gezeten ;-)
    Hoorde van ineke dat je het naar je zin hebt, en dat lees ik ook uit je verhaaltje. Gaaf hoor. Ik ben net terug uit Vietnam, was ook erg leuk. 2 weken maar, ik moest weer aan het werk... doe jij het beter ;-). Je taal 'ver-engelst' wel snel, maar dat is ook logisch natuurlijk. Nou neefje, veel plezier en tot snel..ergens in de wereld.

  • 18 Juni 2009 - 07:14

    Frank:

    Ha Bart,
    Leuk om weer iets van je te horen. En je hebt het toch maar mooi voor mekaar om op deze manier over de wereld te reizen. Echt cool hoor al die plaatsen die je omschijft. Je weet de mensen weer goed te enthousiasmeren. Lijkt me inderdaad lastig om steeds met wisselende collega's te werken. Straks dan weet je je aan niemand meer echt te binden :) Deze landrot blijft lekker aan het werk maar ben ook blij dat het nu de zomer nadert weer wat rustiger wordt. Zaterdag het prachtige huis van je ouders bewonderd. Wij gaan dit weekend met de kids en aanhang naar Zeeland (gewoon een provincie in Nederland)
    alle goeds!!!!!!!!!!!

  • 18 Juni 2009 - 11:12

    Barbara:

    Ha die Bart, En wederom een super verhaal. Wat een leven heb je momenteel. Ik probeer me er een voorstelling van te maken maar dat kan volgens mij niet. Wat maak jij een hoop mee en wat zie je veel! zoals je nichtje al schreef viel het mij ook op dat je al aardig "verengelst". Maar ja dat kan ook bijna niet anders..
    Geniet ervan Bart!

  • 18 Juni 2009 - 13:52

    Tessa:

    Báááárt!!

    Leuk om te lezen! Ik ga je meteen terug mailen!

    XX

  • 18 Juni 2009 - 17:35

    Wen:

    Hé schattie! Wat een verhaal weer, lekkere globetrotter. Vind het zo leuk om je verhalen te lezen, dus IK wil MEEEER! Begrepen! Dan kunnen wij in ieder geval ook weer vaker reageren. Zomer is begonnen hier, al een paar verschrikkelijk mooie dagen gehad en ook al weer wat leuke woodstockfeestjes afgeweest. Spaarrekening is lekker gegroeid! Definitief naar Guatemala in oktober samen met Reneé Otte. Volgens mij ken je haar wel. We vliegen het goedkoopst via Miami, dus daar gaan we eerst een paar dagen heen. Na het vrijwillegersproject/cursus Spaans vertrek ik of wij samen zuidwaards. Uiteindelijk zal ik via deze route dus ook naar Ozzy komen. I'll let you know! Hele dikke knuffel XXX

  • 19 Juni 2009 - 12:35

    Jos:

    G'day Mate Gefelicteerd met werk op een cruise schip. De laaste 3 cruise die naar Sydney waren gekomen waren weggestuurd omdat er mensen met zwijn griep(Zwine flu)op de schip waren,(Quarentine)de passengier mochten niet van de schip af.
    Op dit ogenbilk zijn wij in de winter weer temparturen tussen -2 en 19 graden met veel zonnige dagen en alles is goed met ons.
    Heb veel plezier en vergeet het niet use protection?
    See you later jos

  • 22 Juni 2009 - 20:25

    Ineke:

    Ik ben wel heel erg benieuwd naar je foto'ssssssssssssssss
    Dikke knuffel Ineke

  • 27 Juni 2009 - 20:11

    Marian En Madeline C:

    ha die bart,
    leuk om al de ervaringen van je te lezen. volgens ons heb je het prima naar je zin. hier gaat alles wel goed. ik ben vorige week bij je ouders in delft wezen kijken, ziet er allemaal goed uit (beter dan het rubensplantsoen) heel veel groetjes en liefs van ons beiden.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 42426

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: