Bart komt weer naar huis toe!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Bart komt weer naar huis toe!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Bart komt weer naar huis toe!!!!!!!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

14 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Na lang niks van me te laten horen is hij weer terug hoor.
Ik ben nog steeds levende en ja ons cruiseschip vaart nog steeds.

Om jullie even een kleine update te geven voordat ik weer terug kom.
Jaja dat gaat al snel weer gebeuren in minder dan 2 weken tijd ben ik weer in mijn homeland :) ik moet zeggen dat ik er weer naar uitkijk niet echt naar het weer maar zeker om jullie allemaal weer te gaan zien.
Ik ga aankomen op 25 november rond 11.30 in de morgen. En zal dan jullie gaan vergezellen voor ongeveer 5 weken voordat ik het land weer ga verlaten om meer van deze ongelovelijke wereld te kunnen ontdekken, mijn plannen zijn om voor ongeveer 4/5 maanden door zuid amerika te gaan reizen en te zien hoe het leven daar is. Ik kan niet wachten want het gaat ook lekker weer zijn daar. En daarna heb ik misschien het idee om nog 1 keer terug naar het schip te gaan om weer even flink geld in the slaan. Ik moet zeggen het cruisen bevalt me wel goed ik verdien zoveel geld hier maar geef niks uit. Ik ben elke dag dat we in port zijn af en ik help en coach mensen naar een gezonder leven. Beter kan het bijna niet zijn he.

Even een kleine update wat hier de laatste tijd is gebeurd..
We varen op het moment van Los Angeles naar Hawaii waar het lekker warm is. Hawaii is cool om te zijn er hangt altijd een lekkere relaxte sfeer daar en er is super veel stuff te zien bijna overal huren we auto’s en crossen lekker de eilanden rond om het surfen te bekijken het is ongelovelijk te zien hoe groot die golven zijn het is bijna watching a movie en and de moves dat die gasten doen… is gruwelijk cool.
En naar pearl harbor geweest en ook voor de 2e keer een skydive gedaan blijft cool om uit een vliegtuig te springen. En veel meer om te vertellen maar moet ook wat voor de verhalen thuis overlaten he..
In een van de laatste weken in alaska zagen we echt iets super cool. En groep van 24 orka’s of killerwhales wat een gezicht om zo grote groep door het water te zien bewegen… Let me tell you there is so much to see in the World that life is to short to see it all…Na all die ervaringen die ik meemaak, wil ik alleen maar meer en meer zien. En daarom kan ik op het moment nog niet echt in NL blijven voor een langere tijd ik wil blijven ontdekken en geloof me er zal vanzelf wel wat op me pad komen... Gelukkig hoef ik niet bang te zijn om werkloos te worden ik heb dit contract ongeveer 15 uitnodigingen gehad om voor mensen te komen werken in de US.

Zo om alles kort te houden ik ga nog 1 keer de wonderen van Hawaii bekijken en dan kom ik weer die kant op.
Mijn Number van me mobiel is op het moment geblokkeerd zo dat ga ik fixen als ik weer in NL ben. Ja zo kan je in deze wereld toch nog zonder telefoon leven… haha maar in NL ga ik het wel missen zo laat jullie weten als ie het weer doet.
Ik ga maar voor korte tijd in NL zijn en ook met al die feestdagen zoals jullie het leuk vinden om te ontmoeten stuur me een email dan kunnen we dingen afspreken.. natuurlijk vind ik het leuk om jullie allemaal weer te zien. En ik moet nodig mijn nederlands weer ophalen zo er moet veel gesproken worden die 5 weken..

Ga jullie allemaal snel weer zien geniet van de rust.
En tot latersss

  • 14 November 2010 - 09:56

    Kees:

    Ha Bart,
    Je bent erg welkom in Delft, we kijken er naar uit om je weer te zien. Helaas maar kort.....

    Kees

  • 14 November 2010 - 11:02

    Maaike:

    Ja, Bartijojo back in town!!! Dacht dat het nooit meer zou gebeuren. Maar helemaal te gek schat, zin om je te zien!!! Ik ga je meteen mailen om af te spreken. En met kerst kun je bij ons aanschuiven en het plekje van Nikki gebruiken want die is dit jaar akelig leeg :(

    Veel liefs en tot over 2 weken!

    Xxxx

  • 15 November 2010 - 09:32

    Wendy:

    He Kanjer!

    Eindelijk weer een bericht van je. En zo te lezen weer vollop plannen, goed bezigggg! Goed om te horen dat alles gezond en sweet gaat. Misschien een tip, Otje zit in Peru en komt in januari met haar busje naar Brazillie waar ze Dorit oppikt. Ze gaan daar samen een maand touren. Ot blijft dan voorlopig nog in Zuid-Amerika....dus. Tip?
    Ben blij voor je. En je hebt gelijk, wereld is prachtig. Maar vergeet niet, Nederland is ook prachtig als je je ogen beter opend. Echt waar.
    Toch blijven bij mij ook de reis kriebels, alleen nu meer gedoseerd. Vorig weekend ben ik een weekend naar Praag geweest, die week ervoor naar Duitsland en over 3 weken zit ik weer een week in Roemenie. En dat alles tijdens het werk door.
    Me appartement is in mei klaar. En ik heb sinds dit weekend een groentetuin, lacche he?! Tja...tijden veranderen. Maar we gaan elkaar zien in NL. Jipppie!!! Gezellig.

    Dikke kus Wen

  • 15 November 2010 - 18:40

    Ineke:

    Ik heb er weer zin in!!!

    Dikke knuffel en de 25ste een echte!!!!

  • 21 November 2010 - 20:57

    Wil Vd Berg:

    Hoi Bart, dus in de decembermaand ben je weer voor een paar weken thuis.

    Ik hoop dat je nog even spreek, als je toevallig in Hillegom bent.
    Ik heb met veel plezier je reis gevolgd, je hebt het goed voor elkaar.

    Wij zijn net terug, na 7 weken weer door China getoerd te hebben.

    Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik jouw en je familie fijne feestdagen toe.

    In Zd-Amerika ben ik nog nooit geweest, dus ik kijk nu al uit naar jouw belevenissen.

    Bart het allerbeste.

    Wil

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 42416

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: