Bart is doing well here. what about you there? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Bart is doing well here. what about you there? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Bart is doing well here. what about you there?

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

17 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,
Hoe is de vakantie? Allemaal al op vakantie geweest en beetje leuk gehad?
Ik hoop dat jullie allemaal een super tijd hebben en veel leuke dingen meemaken.
En vertel me de verhalen he dan blijf ik beetje op de hoogte van jullie leven want ik heb totaal geen idee wat daar allemaal gebeurd.

Hier alles nog steeds goed, we zijn nu in skagway een plaats in Alaska, en hierna weer opweg naar san Francisco. Ik ben nog steeds de enige fitness dus dat is super ik werk veel maar geld wise wat ook niet onbelangrijk is he. Is het super laatste maand meer dan 5200 dollar verdiend en dan geef je niet veel uit dus dat betekend veeeeeeeeeel sparen. Relaxxxxx daar kan bart weer leuke dingen mee gaan doen :) De amerikanen waar we nu mee varen zijn geweldig, voor hun is het normaal om tip te geven ik deed deze week een yoga class en had 150 dollar tip. :) haha voor 1 uur dus krijg elke cruise rond 500/600 dollar in tips en dan mijn commision.
De afgelopen 5 dagen was der een trainer van de company on board en hij heeft me veel getraint en was goed om weer eens met een andere gast te zijn. Werk met 14 meiden en soms heb je wel eens genoeg van ze haha. Maar was goed dus nieuwe dingen geleerd waarmee ik mezelf weer meer mee kan inproven. Vandaag ook de manager van de company onboard gehad en waarschijnlijk wordt ik overgeplaatst naar een ander schip. Dit schip gaat op 11 september in drydock voor 2 weken voor groot onderhoud. En daarna terug naar carribean waar engelse gasten zijn dus daarom wil ik naar ander schip met amerikanen die geven veel meer uit.. Zo meer money voor mij :)
Vandaag was is off the ship en het is nu de tijd voor de salmon om de rivieren te gaan beklimmen vanuit de oceaan en dat is zo cool om te zien, je ziet ze overal de rivieren op jumpen tegen de stroming in. En mensen waren aan het vissen ze zijn zo groot. En je kan goed zien nu het zomer begint te worden hier licht er bijna geen sneeuw meer op de hills toen we hier kwamen waren ze halfvol met sneeuw nu bijna niks meer. Maar de temperatuur gaat nu ook omhoog was vorige week gewoon verbrand en dat in alaska jaja is allemaal mogelijk. Maar ook meer regen en wolken zodat je niet meer zo coole view hebt over de natuur.
En ik heb paar mensen ontmoet die in de 2e wereld oorlog in NL hebben gevochten om ons te bevrijden. Is ongelovelijk om hun verhalen te horen en dat ze nog alle plaatsen weten hoe ze ons bevrijd hebben en de emoties die bij hun loskomen. Is te cool en natuurlijk respect voor hun.
Verder gebeurd er hier een hoop maar weet niet echt wat ik jullie moet vertellen dus als jullie vragen hebben hoe het er hier aan toe gaat kan ik meer vertellen.

Nou hoop dat jullie je allemaal nog meer gaan vermaken in de vakantie.
En laat wat horen he…. :)

Dikke kuss en miss jullie zeker wel hoor aan de andere kant van de wereld…

  • 17 Augustus 2009 - 06:43

    Frank:

    Ha Bart,

    Jij boert goed daar tussen die rijke Amerikanen. Grappig om te lezen dat je er steeds meer engelse woorden tussen zet. Praat je nou traks Nederlands met zo'n open keel en geen r?
    Met 13 vrouwen werken is wel een overkill zeg!
    Wij sluiten een lange vakantie af (nu met caravan) en vandaag de bedrijfsactiviteiten weer op starten met o.a. 2 coachgesprekken. Het blijft nog wel even rustig trouwens. Creeren geblzane. je kent het!
    Zondag weer familiedag. Kom je nog even over.
    Alle goeds
    Frank

  • 17 Augustus 2009 - 09:04

    Wen:

    JOEHOE!!!! Bart, jij komt nooit meer terug....jij bent straks stinkend rijk en daar ga je straks weer een paar jaar van rentenieren. Dus....waar treffen we elkaar op deze bol?!
    Voor ons komt alles ook dichtbij, nog 5 weken werken en dan 30 sept het vliegtuig in. Vind het nog wel moeilijk om de knop om te zetten, heb het hier ook weer rustig in me hoofd en geniet van al het mooie van NL. Gek eigenlijk, als je gaat reizen dat je dan opeens NL veel beter in je gaat opnemen. Afgelopen weekend ben ik naar Terschelling geweest, écht prachtig! En romantisch....heb een hele leuke vent leren kennen, inderdaad, goeie timing niet?! Maar ik/hij/wij zien wel. Nu is het leuk maar straks ga ik toch écht weg. En wie weet hoe het daarna weer is. Hoop je te zien schat! Somewhere, on this beautiful world. Let me know where you are after your cruise-journey :-)

    Dikke kus

  • 17 Augustus 2009 - 10:32

    Joke, :

    Ha die Bart, wereldreiziger en bijna MILARDAIR, $-OOGJES REEDS?
    Wat GEWELDIG, mag ik ook meevaren,over die gigantische wereldzee?
    Nou ik doe het in het klein..ik ben met de trein door de Kanaaltunnel naar Engeland "gevaren".
    Geen spoor-tje water gezien. Wel gevoeld:
    het kwam met bakken uit de hemel, liepen door de inmiddels uitgeholde modderpaden in het bos en op de grasvelden lekker soppen. Ben je in Engeland loop je Hollands te soppen.
    Maar we hebben verschrikkelijke lol ervaren met een groep, van 21 mensen oa 5 kinderen maar ook angst, opnieuw mijn enkel te breken. ps "Angst" was ook het thema van het kapittel welke ik 9 dagen a 2 uur, leidde.
    Volgens mij bespeur ik bij jou nauwelijks angst ?? gezien de grote avonturen die jij onderneemt.
    Bart,Geniet er maar lekker van, met "volle teugen".
    Een plaatje; meer foto's graag.
    Lieve Bart,op naar het volgende schip, vliegens-vlug?
    Lieve groetjes, sjaloom, dikke kus, Joke




  • 18 Augustus 2009 - 01:59

    Fem:

    hi bart. leuk weer wat te lezen. ik vergeet en het eigenlijk om te mailen op de site. ook omdat mijn internet uit vald als ik het wil versturen kut zooi. maar hiet valt wel mee hoor met die engels in de caribbean. ik zit er nu en verdoen genoeg aan ze. van de 3000 pax die wij hebben zijn er misschien 100 uit engeland dus het maak je daar maar niet druk om hoor. maar tot hoe lang moet je nog dan? en ga je hier na nog een contract doen? kom op de caribbean princess dat zou wel lache wezen. goed geld te verdienen hier. vraag of ze plek hebben rond de tijd dat je dry dock heb. ik weet dat er een van onze fitnis vertrekt binnen kort einde contract. kijk maar
    groetjes fem

  • 24 Augustus 2009 - 20:31

    Barbara:

    He Bart,

    Net terug van een onwijs goede vakantie in Italië.
    Tja, gevaren op het Gardameer. Is ook heel leuk hoor!!
    Leuke dorpjes, stadjes, lekker eten,drinken,aardige mensen.. Geen italiaan mee naar huis genomen. Dus gewoon braaf met Jesse en Sterre achterin de auto weer naar huis gereden.
    Volgende week weer aan het werk..
    Tot snel horens. Maak het goed, Bar

  • 25 Augustus 2009 - 14:08

    Yolanda Pijpers:

    Hai Bart,

    vreselijk leuk om je verhalen steeds te ontvangen.
    Nadine weet nu ook wat ze na haar school wil doen.
    Net als jij, fitness leraar worden op een cruise schip!
    Ik ben blij voor je dat het allemaal zo goed gaat met je.
    Hier in Scheveningen gaat het ook goed.
    Ik ga in november mijn studie cranio sacraal therapie afronden en dan een praktijk opzetten.
    Heel spannend.
    Met Johan en Nadine gaat het ook goed.
    Allebei verliefd. de hele dag hoor ik gezoen van vier pubers. Grappig. Het is leuk om naar ze te kijken, zo puur en eerlijk, stralend.
    De vakantie is bijna voorbij.
    Volgende week gaan ze weer naar school.
    Ook heerlijk :)

    Liefs yolanda.

  • 13 September 2009 - 15:06

    Clau:

    Hey Bart,

    Was al n tijdje niet meer op je site :-(, maar wat voor verhalen zeg! Ben beneiuwd waar je volgend jaar weer naartoe zult gaan. Met je spaargeld kan je weer een aardige reis maken. Ik wordt helemaal vrolijk van je reisverslagen, kan ik toch een beetje meegenieten terwijl ik hier achter me pc opdrachten voor me fitnessopleiding moet gaan doen. 19 sept, heb ik dan praktijkexamen, dus dat wordt spannend. Verder is het niet zo heel erg spannend. Ben met Teun en 2 vrienden naar Egypte geweest voor 11 dagen. Zijn lekker op kamelen door de woestijn gehuppelt, ben helemaal gek geworden door al de mooie vissen die er zwemmen, dus dat was snorkelen, snorkelen, snorkelen. Hebben waterpijp gerookt. Ja, je hebt goed gelezen, ik heb voor het eerst in me leven gerookt en het was LEKKER, haha. Hebben gelijk eentje gekocht voor thuis. Teun ligt elke keer helemaal in een duik, omdat ik er als een geestelijk gestoorde eruit zie als ik aan het roken ben. Het ziet er niet uit, haha. Hoop trouwens dat je eindelijk het carnevalsgeld hebt ontvangen, ik heb het doorgegeven. En anders ben je niet de einige, ik heb van jan t/m juni mijn geld nog niet gehad, dus... Van Teun krijg ik gelukkig iedere avond een glas water en een stukje brood en als ik echt heel lief ben ook een plsk kaas ;-).

    Ik wens je heel veel plezier en lekker veel geld aftrommelen, haha.

    Dikke knuffel van mij

  • 02 November 2009 - 20:10

    Yolanda Pijpers:

    Hai Bart,

    ik zie tot mijn grote verbazing dat mijn naam op internet staat omdat ik jou een mailtje terug gestuurd heb.
    Zou je dat er aub af willen halen?
    Alles goed verder?
    Het blijft leuk om je berichtjes te lezen.

    Groeten Yolanda Pijpers.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 42423

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: