Happy New year - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Happy New year - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Happy New year

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

02 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Happy New Year al of you!!!!!!

Ik wens jullie al een ongelovelijk jaar toe dat jullie maar veel leuke dingen mogen ondernemen en al jullie wensen naleven. En natuurlijk vanuit mijn werkveld alle gezondheid en health.

Hoop dat jullie allemaal een geweldig feest hadden en jullie het jaar goed zijn begonnen.
Wij waren 31ste in st maarten lekker op het strand relax hoor. Maar ook hier regent het soms dus dat is weer beetje jammer. Wij hadden party voor de crew buiten op het dek, we waren aan het varen op het grote moment. Was goed party maar beetje jammer dat je de dag erna weer moet beginnen on 7.30 om een strech class te geven. Haha wat kan je doen.
Met Kerst was erg saai hier. Dit zijn hele drukken cruisen voor ons, helemaal volgeboekt maar met kerst er waren een hoop joodse mensen aan boord en die vieren geen kerst.
Zo we kunnen niemand gelukkig kerstmiss wensen we moeten ze gelukkige feestdagen wensen wat maakt de sfeer een beetje verschillend. Zo al met al het is beter om het met jullie (familie en vrienden) te vieren die meer voor je betekenen. En je werkt hier elke dag zo kerst is niet anders dan normaal gelukkig geven ze je een beetje meer tip haha dus dat is je kerstkado. Haha we hadden wel speciale dingen voor de crew wat is een goed ding.

En ik heb nog maar 4 cruisen left voordat ik naar huis kom. Ik begin er nu wel erg naar uit te kijken om even lekker niks te gaan doen voor 2 maanden lang. Hoop dat ik dat uit ga houden.
Maar had 4 weken geleden voor het eerst na 8 maanden 1 hele dag af. Zo dat was wel lekker dat je niet aan werk hoeft te denken al die andere dagen heb ik elke dag wel gewerkt. Nou moet ik zeggen dat je daar ook aan gewent raakt hoor. Maar ik ga als ik aan kom in Londen eerst even een vriend opzoeken in england voor paar dagen en dan kom ik naar huis toe. Zo op donderdag 4 feb ga ik denk ik aankomen in NL. Zo kan niet wachten voor een goed feest dat weekend! Zijn er leuke party’s laat het me weten ik ben er voor in :) En dan 2 weken later ga ik lekker snowboarden in Zwitserland.
Ik hoorde dat jullie vol in sneeuw zijn daar, zo hoop dat jullie er beetje van genieten.
Lekkere winter daar ik moet er snel ook weer aan gaan geloven, dus ga zoveel mogelijk genieten van de zon en het strand zodat ik lekker kleurtje heb als ik terug kom.

Zo geniet van het begin of dit nieuwe jaar en snel kom ik jullie rust weer verstoren en stalken de hele tijd lang want heb niet veel te doen als ik naar huis ga.

Have funn en ik spreek jullie snel.

Liefs en een dikke nieuwjaars groet voor iedereen.

  • 02 Januari 2010 - 08:52

    Maaike:

    Lieve Bart,

    heerlijk om weer even te lezen hoe het je vergaat. Het is nu 2jan. en de kater is nog steeds aanwezig, niet echt iets om jaloers op te zijn! En over een maandje alweer thuis, heerlijk en voor ons gezellig. Ik mail je dit weekend even alle ins en outs (niet voor het grote publiek bestemd).

    Geniet je laatste maandje nog even en tot snel!

    Liefs Maaike

  • 02 Januari 2010 - 08:53

    Maaike:

    En natuurlijk voor jou ook een meesterlijk 2010!!!!

  • 02 Januari 2010 - 09:28

    Kees:

    Ha lieve bart,
    Voor jou nogmaals een fantastisch 2010, met een aantal rustige maanden in nederland en daarna weer een mooie reis! We hebben je gemist op oudejaarsavond hoor en jij hebt een geweldig uitzicht gemist. We kijken naar je uit!! Veel plezier nog

  • 02 Januari 2010 - 09:50

    Anneloes Wiggers:

    Hi Bart,

    Vanuit een wit St. Anton am Arlberg ( oostenrijk) een gelukkig en gezond 2010 gewenst!
    Geniet nog even van je laatste weken daar in de zon.
    Liefs, Anneloes

  • 02 Januari 2010 - 10:13

    Frank:

    He Bartjo!

    Bedankt weer voor je verslagje. Wat moet jij veel werken zeg. Gelukkig valt het niet zo op als het je dagelijkse ding is. Ik kan me goed voorastellen dat je uitkijkt naar een paar maanden vrij en feesten.
    We hebben de jaarwisseling bij je ouders gevierd, Was echt te gek daar met een overzicht op al dat vuurwerk van Delft Den Haag en het Westland.
    Je komt t.z.t. maar eens stalken
    Het ga je goed. Bart

  • 03 Januari 2010 - 13:23

    Wen:

    He schattie! Jij ook een heel fijn, gezond en avontuurlijk 2010 toegewenst. Dus je bent klaar met werken? En na NL? What's the plan? Ik hoor het nog wel van je. Ik zit nu in Roemenie en heb het enorm naar me zin. Spreek je snel mop!

    Liefs Wen

  • 03 Januari 2010 - 16:07

    Tessa:

    Bartje!!!

    Jij ook een super, fantastisch, inspirerend en mooi jaar gewenst!
    Zie je snel!Joehoe!!!!

    Kus Tess

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 42425

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: