Ik ben veilig hier in de caribbean!!! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Ik ben veilig hier in de caribbean!!! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Ik ben veilig hier in de caribbean!!!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

14 Januari 2010 | Puerto Rico, San Juan

Hallo Allemaal,

Om jullie te laten weten ik ben safe hier.
Wat hier is gebeurt in de Caribbean is ongelovelijk.
Op het moment dat het gebeurde wij ware in de middel of de oceaan van Maimi naar Portu rico wat is dichtbij Haiti. De golven waren ongelovelijk hoog en het was een wilde oceaan zelfs ik was zee ziek, wat mij nooit gebeurd. Maar nu kunnen we verstaan waarvan het komt.

Het is ongelovelijk dat dit gebeurd in Haiti, wij met onze cruise gaan elke 14 dagen naar Haiti en dit land is zo arm. Celebrity heeft een privé eiland op het uiteinde van het land. Dat is goed beveiligd met hekken maar het is ongelovelijk te zien dat er zoveel arme mensen achter de hekken zitten en om eten vragen. Dit land is zo arm en op dit eiland ze doen alles om maar een beetje te verdienen.

Maar gelukkig waren wij die avond niet in dit land en denk niet dat we hier nog keer naartoe zullen gaan zolang ik op dit schip ben. Zo devenly doe iets om ze zoveel mogelijk te helpen daar.

Take care en maak van elke dag het best, je kan zien hoe snel dingen kunnen veranderen.

Liefs en zie jullie al in 3 weken tijd :)
Ik ga aankomen op donderdag avond 4 februari rond 20.45

  • 14 Januari 2010 - 07:44

    Maaike:

    Fijn om te lezen dat alles goed gaat en wat heftig zeg. Hoorde vanmorgen op het journaal dat er waarschijnlijk ook twee Nederlandse gezinnen slachtoffer zijn. Is het geen idee om daar een paar weken vrijwilligerswerk te doen?
    Oh nee, veel te gezellig dat je weer terugkomt!

    Al een slaapplek btw of zitten je ouders nog op het rubensplantsoen?

    Het ga je goed nog even en tot snel!

    Xxx

  • 14 Januari 2010 - 13:11

    Kikilara:

    hey, gelukkig gaat het goed met je, moest toch even aan je cruiseavontuur denken toen ik Haiti op het nieuws zag. xxx

  • 14 Januari 2010 - 20:33

    Ineke:

    Hoi Bartie,
    Gelukkig met jullie op de boot goed gegaan. Wat spannend allemaal. Gelukkig kunnen we je over weken in onze armen sluiten. Ik kijk er naar uittttttttttttt.
    Liefs

  • 19 Januari 2010 - 10:39

    Wen:

    Weer een kampvuurverhaal erbij....
    Tot gauw dan! Liefs Wen

  • 19 Januari 2010 - 16:49

    Fem:

    gelukig dat het allemaal goed gaat met jou. ik zelf had het niet ens door wat er gebeurt was. wij gaaan ook niet naar haiti. en wij hadden ook wat drama op het ship in de spa. misschien dat je het al wel gehoord had maar er zijn 15 mensen van de spa steiner ontslagen waar onder is ook. dus ben net thuis gekomen.

    groetjes fem

  • 28 Februari 2010 - 18:29

    Kristel:

    hallo ..je kent me niet,maar ik was benieuwd hoe je puerto rico hebt ervaren.wij zitten er over te denken om er naar toe te gaan dus dacht misschien wel wat tips van jou te horen.

    als ik niks hoor ook goed,vond het leuk om ff je versclag te lezen.

    grt kristel.
    kristelspits@hotmail.com

Verslag uit: Puerto Rico, San Juan

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 42415

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: