Is terug in Holland maar voor hoelang :) - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Is terug in Holland maar voor hoelang :) - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Is terug in Holland maar voor hoelang :)

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 Februari 2010 | Nederland, Delft

Hallo Allemaal,

Nou ik dacht even een berichtje vanuit me eigen land om jullie toch nog beetje op de hoogte te houden.
Ik ben dus al weer bijna een week "thuis" en het voelt alweer of ik niet weg ben geweest, dat is toch gek hoor.Maar na paar dagen in england naar het eigenland gegaan. Kom ik thuis in een nieuw huis en stad waar ik nog nooit was geweest toch wel raar hoor. Maar nu wel beetje alles onder de knie hier. Alleen 1 ding waar in niet aan kan wennen en dat is die kou maarja dat moeten we er maar bijnemen he :)
Ik moest in het begin toch wel even wennen om van een 72 urige werkweek naar 0 te gaan. En het hele leven rondom het cruise schip te missen maar nu is het wel weer relax om het idee te hebben 3 maanden niks te hoeven doen.
Na thuis te zijn gekomen eens even de landen getelt waar ik ben geweest de afgelopen 10 maanden waren dat er gewoon 30 precies. Al met al echt een super tijd gehad op de cruise en daarom gaan we het gewoon nog lekker keer over doen. Maar in 3 dagen tijd ga ik eerst even een week snowboarden en dan blijf ik minder dan 24 uur in het land om door te vliegen naar Bali om weer even het lekkere weer op te gaan zoeken,relaxen en lekker duiken en van het leven genieten. Ik ga daar 4 weken blijven en dan kom ik 25 maart terug. Zo ja ik ga er weer niet zijn met me verjaardag :( maar niet getreurd ik zal het goed gaan vieren daar :)
En dan blijf ik nog een maand in Nederland. en we zullen zien of ik er stiekem toch niet weer even uit ga en dan rond de 23st april vlieg ik weer weg. Zo voor de mensen die ik niet heb gezien, zeker even een afspraak maken in die maand want vind wel leuk om jullie allemaal nog te zien.Ik zou zeggen voor de meeste have fun with the carnaval. Enjoy the snow and the summer is comming.
geniet van elke dag met een lach.
Groeten Bart

  • 01 April 2010 - 09:18

    Wil:

    Hoi Bart.

    Ik vond het hartstikke leuk om je gisteren even gesproken te hebben.

    Groetjes

Verslag uit: Nederland, Delft

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 42422

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: