Bijna naar Huis :) - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Bijna naar Huis :) - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Bijna naar Huis :)

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 Januari 2010 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

Hallo Daar,

Alles lekker over daar.. Ik horde dat het weer lekker koud is ik zal er ook snel aan gaan moeten wennen. Want ik ga thuis komen op 4 februari ik ga kom aan op schiphol met vluchtnummer flight EZY7011 en voor zover zeggen ze dat ik ga landen om 20,45 maar je weet het nooit met die vliegtuigen al moet ik zeggen het is maar een klein stukje want ik zal vanaf Liverpool in england naar NL vliegen.

Ik kan niet wachten om lekker vakantie te gaan vieren voor 3 maanden en om jullie allemaal weer te gaan zien. Geloof me gaat een goede tijd worden en anders maken we het wel.
Ik heb besloten om nog een contract te gaan doen hierna. Die zal niet 10 maanden zijn maar alleen 6 of 7 en ik heb weer besloten om naar Alaska te gaan. De mooie natuur en het is goed geld verdienen daar. Het is hard werken hier maar ik vind het zeker waard je ziet mooie plekken op de wereld ontmoet coole mensen, en het is makkelijk geld sparen ik zou zo weer 1,5 jaar kunnen gaan reizen…
Maar ik ga eerst lekker 3 maanden vakantie vieren en niet veel doen.
Ik heb hier nog 4 dagen over die ik zeker goed zal gaan benutten morgen naar het strand en de dag erna de laatste paar duiken in de Caribbean maken voordat ik naar england vlieg en daar paar dagen doorbreng met vrienden en dan terug naar huis.
Maar (thuis) mijn ouders zijn in de tussentijd verhuist naar Delft zo daar ga ik nu ook heen zo zal voor mij ook een andere omgeving worden maar zal zeker ook nog wel eens terugkomen naar het oude vertrouwde Hillegom. Om daar eens even een kijkje te gaan nemen.

Ik ga voor de rest alle verhalen over Haiti en allllllllllllll die andere dingen die ik te vertellen heb, allemaal ophouden totdat ik jullie in privé ga ontmoeten. Ik hoop dat het goed gaat komen met mijn nederlands want dat is op het moment echt slecht. Maar na paar dagen dat zal wel weer terug zijn hoop ik.

Ik ga jullie allemaal heel snel zien. Ik kan niet wachten.
Geniet nog even van de rust en dan kom ik dat snel weer verstoren.

Ik blijf gewoon mijn oude nummer behouden die ik nu ook nog heb.
En dat is 0622949922.

Zie jullie snel.

Groetennnnnnnnnnn

  • 27 Januari 2010 - 08:02

    Hennie V G:

    Hallo Bert, wat gaat het snel dat je alweer thuis komt. Geweldig wat jij meemaakt. Ik wens je veilige reis en tot in Nederland! Groetjes Hennie v G

  • 27 Januari 2010 - 08:08

    Angelique:

    hee bart,
    kom gerust een keertje eten/stappen in den haag... 070-3228991 (kom je logeren bij je nicht)

  • 27 Januari 2010 - 08:49

    Wen:

    hi Bart! Great to see you back in Holland. Let's meet when your up to. Biggg kisss

  • 27 Januari 2010 - 12:47

    Frank:

    It's a deal.
    We gaan je verhalen snel horen.
    Kom gezellig een keer eten.
    Heb een goede afronding van deze periode en tot gauw

    Frank

  • 27 Januari 2010 - 16:32

    Fem:

    hi bart mooi jo dat je bijna thuis komt. kunnen we het er is overhebben over al die verhalen van bijde kanten. ik zie je snel groetjes

  • 27 Januari 2010 - 18:40

    Ineke:

    Hoi bartie,
    Nog 8 nachtjes en het is zover!!!!!!!
    Ik heb er zin in en tot dan.
    Liefs Ineke

  • 28 Januari 2010 - 09:41

    Jos In Australia:

    wij hebben beter weer hier in Australia 25-40 graden vergeet Holland te kout? De surf en duiken is hier ook goed dit seizoen! Zeg maar hallo voor mij aan iedereen
    See you later Mate Jos

  • 30 Januari 2010 - 14:05

    Maaike:

    Yeeeeeeh, nog maar een paar nachtjes. HIHABART.

    Maar Delft, en what about ons wekelijks bakkie koffie dan?

    Verplaatsen nr Amsterdam dan maar. Hele goede vlucht, kijk er naar uit je weer te zien!

    xxx

Verslag uit: St. Kitts and Nevis, Basseterre

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 42369

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: