Vakantie is weer over! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Vakantie is weer over! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Vakantie is weer over!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

21 April 2010 | Nederland, Delft

Na weer 1 maand thuis te zijn geweest is het echt weer tijd om me spullen te pakken en mezelf te verkassen.
Na een super vakantie te hebben gehad van 3 maanden lang word het nu toch weer eens tijd om wat te gaan ondernemen. Na de week snowboarden in zwitserland wat was echt geweldig,de volgende dag naar Bali gevlogen waar ik echt een super tijd heb gehad voor 4 weken. Wat is het dan weer heerlijk om in Azie aan te komen,gelukkig veranderd daar niet alles zo snel zo ik voelde me meteen weer thuis. En daarna nog een maand doorgebracht met als thuis honk Delft,En ik wil iedereen bedanken die ik heb ontmoet was echt top om jullie allemaal weer terug te zien en jullie verhalen te horen, voor de mensen waarmee het uiteindelijk niet is gelukt Jammer, maar niet getreurd ik ben weer thuis in zeker 7 maanden en dan hebben we nog meer te vertellen.Toch ga je wel steeds meer merken als je meer onderweg bent dat het echt wel onwijs leuk is om weer thuis te komen en voel dat me familie echt nog meer voor me gaat betekenen.
Ik vlieg 23 april om 11 uur naar Los Angeles waar ik dan nog 1,5 dag zal zijn. En dan zondag het schip "Golden Princess" op zal gaan, dat gaat eerst 1 keer naar Hawaii en dan de volgende 4 maanden richting Alaska. Ik heb er echt weer onwijs veel zin in, en het gaat weer een super tijd worden.
Ik wil jullie ook super mooie maanden toewensen het geluk dat de zomer er weer aankomt hebben jullie, En dat er maar veel mooie dingen mogen gebeuren in jullie levens..
En vergeet niet mij af en toe te updaten he, Vind Bart altijd leuk.

Have Funn

  • 21 April 2010 - 09:57

    Fennie:

    he bart,

    leuk te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad in de tijd dat je weer thuis was.
    Heel veel plezier weer 'on the road' ;)

  • 21 April 2010 - 10:02

    Fem:

    hi bart mooi jo zo te horen heb je de smaak te pakken van het cruise. golden princess is mooi ship goeie verhalen van gehoord van collega's. op het momend ga ik ook 23 april vliegen maar ik ga naar india op vakantie voor 7 weken rond riezen en bij vrienden langs. en daarna werken op een camping in italie, na dit alles zien we het wel weer. misschien probeer ik iets anders te gaan doen op het ship en niet meer in de spa, maar moet het nog ff zien. veel plezier weer en succes

  • 21 April 2010 - 10:51

    Angelique:

    Ik vond het ook erg gezellig weer eens even op ons gemak bij te praten. Doen we over 7 maanden gewoon weer over!
    kus en veel plezier

  • 21 April 2010 - 11:12

    Sanne:

    Have a good trip!

  • 21 April 2010 - 15:27

    Ilse:

    Geniet ervan! En maak veel foto's!

    xox...

  • 21 April 2010 - 16:52

    Ineke:

    Geweldig dat je weer de boot op gaat, maar ik zal je weer missen.Ik ga nog even van je aanwezigheid genieten!
    Bedankt weer voor je liefde, kennis en stimulering!!!
    Veel zon, mooie landschappen en heel veel wijsheid toegewenst!
    Liefs

  • 21 April 2010 - 22:37

    Wen:

    Lieve schat, idd jammer dat ook wij elkaar net mis lopen. Ik zit net als jij denk al weer een paar dagen vol spanning te wachten of me vlucht gaat ja of nee. Net gelezen dat ik ook de 23ste de lucht in ga. Dus zitten we samen in de lucht, dat klinkt ook wel heel grappig. Ik zal aan je denken en een gratis borrel van China Airlines nemen. Haha! Ik mis je en ik ben blij om te horen dat je thuis zijn toch ook wel weer leuk vind. Dat houd in dat je hopelijk toch uiteindelijk standplaats NL krijgt. Anyway, have enorm veel fun in Alaska, LA en Hawaii. CU soon lekker ding!

    Dikke kus van je mattie Wen

Verslag uit: Nederland, Delft

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 42424

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: