How is life back in Alaska and on the ship! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu How is life back in Alaska and on the ship! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

How is life back in Alaska and on the ship!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Na al weer 6 weken van huis te zijn dacht ik het word weer eens tijd om wat van me te laten horen.
En jullie beetje op de hoogte te brengen wat hier allemaal gebeurd. Op het moment varen we weer rond tussen de ijsblokkin in Alaska het is amazing om hier weer terug te zijn, dit blijft toch een heel mooi deel van de wereld wat ik jullie dan ook weer zeker aanraad om het uit te komen checken.

Waarneer ik aankwam 6 weken geleden eerst 2 nachten in Los Angeles verbleven waar ik echt een top tijd had.
Sliep in een Hostel zo meteen vrienden gemaakt en die avond echt top gehad naar een super club in downtown LA gegaan met een groep mensen. Volgende dag een dagtrip gedaan door LA, en al de hotspots gezien, wat was erg cool.
En toen was het weer tijd om me schip te gaan verkennen, en ik moet zeggen het was goed om weer terug te komen op het schip. Meteen weer volop aan het werk en opweg naar Hawaii was was echt een nightmare, ik ben op wat zeeën geweest maar die Pacific oceaan is me toch een partij wild.. het is echt 4 dagen lang over de golven heen knallen, maar eenmaal in Hawaii alles weer helemaal top. Echt super mooie eilanden en die mensen daar echt te relax. Zo was heel cool om dit part van de wereld ook gezien heb maar hoop niet dat ik met dit schip nog terug ga komen daar. Want de zee dagen zijn niet echt veel fun.
Op het schip heb ik gelukkig weer me eigen kamer wat is heel relax om een beetje space te hebben voor jezelf.
En alles verder helemaal onder controle het ship life weer goed te pakken, werk samen in een leuk team met en mijn fitness partner is van south africa en relaxte gast. Gelukkig kunnen we de WK ook volgen hier op tv’s in de GYM zo dat is heel relax hopelijk mis ik niks van Holland. Ik kan begrijpen dat het gekte is daar in NL hoop vol gaat het eindelijk eens een goed jaar worden voor ons en ik wens jullie daar dan ook onwijs veel fun zo een goede tijd worden. En voor Geert maak er een groot feest van daar in SA. Ik ben de enige Nederlander onboard zo ik heb ons hele land te verdedigen tegen een hoop Italianen, Engelsen en Brazilianen zo we moeten het wel goed gaan doen.
Hoe gaat het verder met iedereen daar? Kan begrijpen dat jullie allemaal naar de Zomer uitkijken om weer lekker op vakantie te gaan en goed te gaan genieten. Laat me weten hoe het met jullie gaat, dan blijf ik een beetje op de hoogte.
En ik ga ergens de komende weken met kado van mijn familie in ontvangst nemen om met de helikopter de Gletsjer or Glacier op te gaan en daar dan door honden op een slee te worden rondgescheurd. Ik kan niet wachten om dat te doen, het moet echt een geweldige ervaring zijn, zo ik zal dan zeker laten weten hoe ik dat heb ervaren en een paar foto’s laten zien hoe het er hier uitziet.

Have funn dan en heel veel succes met alles gedurende het WK

Liefs van de Traveler

  • 09 Juni 2010 - 10:04

    Frank:

    Je bent alweer lekker in het ritme, terwijl je toch ook zoveel interssante dingen mee maak. Veel plezier op de slee. Na een intensieve verkiezingscampagne, is nl vandaag gaan stemmen. Ik ben benieuwd. Wij gaan straks genieten van het WK. Onze boys zijn veelbelovend.
    Heb het goed!!!!!!!!!
    groet Frank

  • 09 Juni 2010 - 12:53

    Wen:

    Mis je gabber! Dikke kus, en geniet van al het mooie daar.


  • 10 Juni 2010 - 01:24

    Ilse:

    Hey schatje!

    Wow! Onder de indruk! I love Hawaii! Schatje kijk naar mijn nieuwe music video: google: ilse walk alone, en laat een commentje na! miss you... xxx...

  • 28 Juli 2010 - 13:01

    Maaike:

    Bartijojoooooooooo,

    wat een heerlijk verhaal weer. Heb je die vlucht inmiddels al gemaakt?

    xxx

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 42413

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: