Bart gaat op een ander Schip! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu Bart gaat op een ander Schip! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bart Lansbergen - WaarBenJij.nu

Bart gaat op een ander Schip!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

06 September 2009 | Nederland, Amsterdam


YOYO

Hoe is het daar dan? Iedereen helemaal gelukkig en leuke dingen aan het doen?
Ik hoop het voor iedereen.

Jippie ik kom een beetje dichter naar jullie toe. Ik heb me nieuwe schip toegewezen gekregen.
En het is op het moment in Europa dus ik vlieg waarschijnlijk 11 september terug naar Europa om het nieuwe schip in Italie op te gaan. Ik ga voor een andere company varen de naam is Celebrity en het schip heet Solstice. Het is een schip van 9 Maanden oud. En het is echt super luxe en modern.
Het heeft een hele golf baan op het top dek met echt gras ik denk dat de spa er ook veel beter uit gaat zien. En ik hoor echt super verhalen en heeft veel speciale dingen. Deze company is 5 star dus waarschijnlijk ook mensen met meer geld. Het vaart op het moment in europa van italie (vanuit Rome):)naar Griekenland en Turkije, jippie kan ik weer lekker relax op het strand liggen, en weer nieuwe landen bezoeken. Op www.seascanner.com/reisen.php?schiff=Celebrity+Solstice kan je het schip en vaar route bekijken als je dat wil. Het gaat later dit jaar terug naar caribbean waar ik dan met kerst en oud en nieuw zal zijn. En ergens in Januarie kom ik dan terug naar huis!! :)
Dus ben helemaal blij weer, beetje verandering is altijd goed in het leven he. Nieuwe mensen en nieuw schip is altijd cool.
Gisteren ook voor het eest orka’s gezien echt zoooooooooooooo cool ze sprongen naast onze boot voor een hele tijd, het waren er 3 en zo groot, was cool om te zien. WE zien elke week veel walvissen zo dit is weer eens wat anders.
Vorige week heb ik ook voor het eerst in koud water gedoken in Canada ooooo het was heel cool. Maar het water was 10 graden en ja ik had wetsuit aan maar still zo koud niet normaal. Er was super veel krab en echt groot, ooo dat is trouwens zo goed je kan hier een krap bestellen voor 15 euro vers van die morgen en dan helemaal uit elkaar trekken. Mmmmmmmmmmmmm smaakt zo goed. Maar onder het duiken vis gezien dat zo veel groter wan dan mijzelf. Ze zeggen alles groeit hier groter want de environment is zo goed maar dat is zeker waar. Dus was goede ervaring maar geloof me ik heb liever warm water om in te duiken. Misschien in de middellandse zee nu.:)

Zo je hoort het al bart is helemaal gelukkig hier. Dus maak je zeker geen zorgen om mij.
Ik vermaak me prima en heb een best leven hier. Hoop jullie hebben ook veel lol en genieten volop van het leven. Dat is naast ademhalen het belangrijkste.

Spreek jullie snel.

Veel liefs van het regenachtige Alaska

  • 06 September 2009 - 12:02

    Floortje:

    Jooohhhoooeee dat klinkt fantastisch! Met die orka's krabben en vissen ook, echt vet! Dat het gewoon normaal is om elke dag een paar walvissen langs te zien zwemmen haha! Kan je niet even een dikke korting voor ons regelen dan wil ik wel even mee varen!! Geen probleem!

    Dikke kus van je zus

  • 06 September 2009 - 14:21

    Tessa:

    Bart het berichtje hiervoor was van mij trouwens ;).....(vergeten me te identificeren haha)

  • 06 September 2009 - 14:22

    Tessa:

    Báááárt!!!
    Dat schip is echt super mooi!
    Ik bne blij dat je stapje voor stpaje weer deze kant op komt!

    Kus en enjoy!!

  • 06 September 2009 - 18:55

    Ineke:

    Echt een te gek schip en ik hoop dat we je tussendoor kunnen gaan zien!
    Liefs en dikke kus Ineke

  • 14 September 2009 - 17:15

    Lotus:

    Lieve Bart!!!

    Lieverd hoe gaat het met je??
    Wat ziet het er mooi uit!!
    Goed dat je deze kant op komt!!
    Dikke kussen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Oktober 2009 - 15:02

    Joke:


    Hoi Bart,
    Het lijkt wel groter dan mijn flatgebouw van 12 hoog. Gelukkig zie ik niet alleen het grote geld, de "stinkende" rijkdom, pos. bedoeld, maar ook een lieve goser/rakker.
    Wat een superieure levenservaringen mag jij opdoen; heel uniek.
    Helemaal toppie,Bart,ik gun jouw genieten.
    Jij hoeft niet te zeggen ""ik pluk de dag,"nee, de dag zegt: ik pluk jou en zet je in een mooie vaas- stad-te stralen.
    Hé Bartholomeus, volle kracht vooruit.
    Lieve groetjes, sjaloom, Joke

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 42418

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2007 - 25 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: